Ana içeriğe atla

SADECE BEN



Merhaba Ben geldim :)
Blog 'um da tamamlamam gereken dört yazım varken bunu yazmayı tercih ettim.

Garip bir yıl oldu 2020 

Oysa aklımızdan kalbimize ne notlar düşmüştük birlikte :)

Mart ayından bu yana pek çok şey yaptık, pek çok şey değişti hayatımızda, kendimizde. 

Sizde süreç nasıl ilerledi bilemiyorum ama evren'in bizlere bir mesajı olduğuna

Onu anladığımızda her şeyin düzeleceğine inanıyorum.

İlk iki buçuk ayı saymazsak bu evde geçirdiğim zorunlu karantina döneminde kendim ile yaşadığım iç 

savaştan bahsetmek istiyorum.

Dolaplarımı düzenledim. İhtiyaç duymadığım bir yıldır elime almadığım ne varsa toparladım .

Mutfağımı düzenledim, ayakkabılarımı , fotoğraf albümümü , kitaplarımı ve kendimi :)

Burada en yorucu olan kendim ile olan mücadelem oldu sanırım  hiç uyumadan geçen günler,

göğüs kafesimde nefesimi kesen baskı, terlemeler, boğulduğumu sanıp biraz daha nefes için 

kendimi kan ter içinde balkona sokağa attığım gece yarıları .

Bu benim savaşım kolay olacağını kimse söylemedi 

Zaten bana ait olan hiç bir şey kolay olmadı. Ama bitti bitecek. 


Sevdiklerim ( yanımda )

İstemediklerim (artık yolundalar)

Arzu ettiklerim (Kaçış yok onlar benim)

Mecburiyetlerim (ayyuka çıktı )

Korkularım (nedenlerini artık biliyorum)

Kaçtıklarım (artık yok)

Sevinçlerim (büyük olmasına gerek yok su gibi aziz olması yeterli)

Hayallerim (onlar için yormayan, yormadığım bir yoldayım artık)

Hedeflerim (Şimdi Daha büyük)

Olanlar ( Olacak )

Olmasını istediklerim (Oldu )

Takıntılarım (sebepleri ve sonuçları)

Olmazlarım (yok)

Olmazsa olmazlarım ( Kendim)

ve

Olmasa da Olurlarım :)  (artık yoklar)



İçimdeki savaştan haremden kim sağ çıkacak artık biliyorum :)  Sürpriz olsun istiyorum. 

Tüm bunlar öyle durup dururken de olmadı belirtmek isterim şizofren değilim :)

Ama o mertebeye yakın yerlerdeyim :) 

Yaşarken unuttuğum pek çok şeyi hatırladım, hatırlattılar :) albümlere döndüm anımsamak için  

Gülümsemelerim  bastığım yere verdiğim rengim o benim.

Bu kadar ayazda kalıp sıcacık gülümsemek kolay değil bilin istiyorum ama ben en iyi bunu yapıyorum.

Tavsiyem ben yaptım siz de yapın yola yükle devam edilmiyor. 

İçinize dönüp sorgulayın hepsini 

Olmayanı oldurmaya çalışmayın. Tabi yine de siz bilirsiniz. 

İç savaş çok kötü kendi içimden biliyorum 
artık yüzleştim

korkmuyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dermaroller

Merhaba Arkadaşlar Bu yazımda yaklaşık 5 haftadır kullanmakta olduğum ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.Dermaroller.  Nedir ? Ne işe yarar ? Nasıl kullanılır ? Dermaroller nedir ? Dermaroller silindir şeklinde üzerinde 540 tane iğne bulunan,ölçüleri evde uygulama için uygulama yapılacak bölgeye göre değişiklik gösteren rulo şeklinde bir alettir.Cilt üzerinde kesinlikle basınç uygulamadan gezdirilerek uygulanır.Uygulama sonrası bölgede 2000 üzerinde mikro kanal açılıyor ve yaklaşık 15 saniye açık kalıyor.Kullanmakta olduğumuz serum veya kremin cildin alt tabakasına ulaşmasını, daha hızlı ve etkili emilmesini sağlıyor. Ne işe yarar? Dermaroller en çok tercih edildiği bölge yüz bölgesidir. Anti-aging ve akne izleri başta olmak üzere deri çatlakları, göz altı torbaları ve morlukları, cilt lekeleri, yoğun saç kaybı sorunları tercih edilmektedir. Dermaroller yüz, el, ayak, selulit olan bölgelerde sıklıkla kullanılır. Yaşlı ve yıpranmış cildin hücrelerini yeniler Cil

OTUZUNDAN SONRA BİR KADIN

Her yaşın ayrı bir güzelliği olduğunu söylerler hep,bence de öyledir.En azından yolun bu kısmına kadar öyleydi. Fakat Otuzundan sonra hayatın tüm güzelliklerinin farkına varıyorsunuz.Zaman çok kıymetli,yaşanmışlıklara ait tecrübeler ise yolun burdan sonraki kısmı için bir ışık,yada yol sapaklarında bir yön pusulası. Otuzundan sonrası bir kadın için Devrim sayılmalı öncesi ve sonrası kesinlikle bir belgesele konu olmalı. OTUZUNDAN SONRA BİR KADIN Sizi kolay kolay kıskanmaz.Kendinden daha genç ve hatta daha güzel arkadaşıyla tanıştırır.Sorgulamaz yanındaki adama güvendiği için değil.Kendine Güvendiği için ;) Sizinle garip tv programları yada belgesel izlemek istemiyorsa sizi darlamaz.Yapacak daha keyifli bir şey bulup ona çoktan dalmıştır bile. Arkadaşlarınızla program yapmanız onu rahatsız etmez hatta kendisine vakit ayıracağı için mutlu bile olabilir.Emin olun yapacak bir sürü işi vardır. Otuzundan sonra bir kadın kendini ve kimden ne istediğini bilir.

MERHABA BEN APTAL

MERHABA Ben Aptal .Hiç kimsenin hiç kimsesi,gerçekte aciz bir kul. Şimdiye kadar Tüm hayatını etrafındakilere iyilik ve güzellik yaymak için yaşayan. Fakat hep kötülüklerle sınanan. Nihai amacı para ile satın alınamayacak her şeye sahip olmak olan ,gerçekte bir kaç sağlam dostu dışında hiç birisine sahip olamayan. Kimseye kin ve düşmanlık beslemeyen. Fakat dostundan çok düşmana sahip olan. İnsanların çıkmazlarını onlar söylemeden hissedip bir nebze olsun aydınlatmak için çabalayan. Fakat yine insanlar tarafından çıkmazlara bırakılan. Tek ışığının maneviyat olduğunu bilen. Yine o ışığı elinden almak isteyenlerle çepeçevre gafletle sarılmış. İçi güzel olsa da elinizdeki hançerlerle sadece sivri dili ve deli cesareti ile karşı koyabilen. Gerçekte Kahpeliğin kendi karakterinizle,onun çaresizlikleri ve çıkmazlarını koz olarak kullanmaya çalışarak öğrettiğiniz. Cesaret edemediğiniz her şeyi korkusuz ve dürüstçe haykırdığı için kötü bildiğiniz. Dönme dolap denince aklına asla ç